Montana Wynn var syg

MONTANA WYNN (DK) var favorit (22:10) i fredagens 1. løb på Spar Nord Arena i Aalborg og var godt med fra start, hvor han blev forceret mod spidsen.

De første 500 meter gik efter 1.12,4, men da han skal gå ned til front, er der en tæt situation og han galoperer.

Montana Wynn bliver hurtigt sat i trav og sidder som tredje i inderbanen, men med 6-700 meter igen mærker Jeppe Juel at noget er, som det ikke skal være og stoppede med at køre.

Montana Wynn kom ind med giga høj puls, så iflg kredsen omkring ham, var han  syg på dagen.

Vi håber på hurtig bedring.

Løbsvideo: KLIK HER